Lawnmower Simulator Steam-beoordelingen variëren vanwege ontbrekende functies

De maaisimulator is een geweldig idee en leuk om af en toe mee te spelen, maar voelt vaak eerder als een eerbetoon aan de gemechaniseerde economie rondom landschapsarchitectuur dan als een viering van het maaien.Ik hou ervan om op een overontworpen grasmaaier door de tuin te rijden en na te denken over het nutteloze verstrijken van de tijd.Je sleuren om een ​​contract af te ronden dat bijna alleen maar betaalt voor reparaties aan apparatuur?Niet zo veel.
Vorige week op pc en Xbox kon je met de grasmaaisimulator van Skyhook een verfraaiingscarrière beginnen, je bedrijf samenstellen door steeds complexere gazons te maaien en daarbij je uitrusting te upgraden.U besteedt het grootste deel van uw tijd aan het besturen van de zitgrasmaaier door velden en heuvels, waarbij u de snelheid en maaihoogte zorgvuldig aanpast om de efficiëntie van de machine te maximaliseren en te voorkomen dat de machine oververhit raakt, terwijl u de klus toch op tijd kunt klaren.Voltooi een klus en je krijgt geld.Met dit geld kunnen betere grasmaaiers worden gekocht om grotere klussen sneller te klaren, uitdagendere parcoursen en ambitieuzere gereedschappen te ontgrendelen.
In werkelijkheid besteed je het grootste deel van het spel natuurlijk niets anders dan rechtdoor gaan en af ​​en toe terugkeren naar het oorspronkelijke pad.Dit is de kernattractie van de grasmaaiersimulator: lang uit het hoofd onthouden, onverschillig voor de wereld buiten het gezoem van de motor en de gestage stroom gemaaid gras.Huishoudelijk gereedschap op fossiele brandstoffen vernietigt het klimaat (en gazons zijn niet zo goed), dus als die er zijn, is dit het ideale moment om ze naar een virtueel museum te vervoeren dat geen schade aanricht.Helaas heeft de maaisimulator slechts een aantal tekortkomingen die deze lovenswaardige wens belemmeren.
Het contract is getimed en het is gemakkelijk om te mislukken.Toen ik angstig op zoek was naar de vierkante meter gras die ik op de een of andere manier had gemist, besteedde ik mijn vroege werk aan het kijken naar het tikkende geluid van de laatste paar seconden.Probeer uw grasmaaier te snel te duwen, u zult hem beschadigen en uw zuurverdiende geld vaarwel zeggen.Voordat u willekeurige voorwerpen (tuingereedschap, kinderspeelgoed) gaat verwijderen, is er zelfs een timer om het gazon schoon te maken. Als u ze aanraakt, kunnen deze voorwerpen uw mes beschadigen.Fascinerende idiomen als “tijd is geld” lijken de drijvende kracht achter het carrièremodel van het spel.
Er zijn nog meer teleurstellingen.Er is geen duwgrasmaaier.Er zijn geen trimhulpmiddelen.Het is mogelijk dat u per ongeluk de petunia verwondt en dat er € 20,- wordt afgetrokken, maar u kunt geen nauwkeuriger gereedschap gebruiken om elk gazon nauwkeuriger te benaderen.Ideeën lijken de cyclus van kapitaalaccumulatie te zijn binnengegaan die de managementconcepten van de meeste mensen voor kleine bedrijven nabootst, in plaats van de ingehouden ervaring van het snoeien van planten.
Zoals PC Gamer in zijn recensie opmerkte, hebben spelers hun eigen enthousiaste gazon op de Steam-recensiepagina van de game geplaatst.Steam-gebruiker giv_me_hell schreef: "Er is geen duwgrasmaaier, geen herbivoren, geen grassap dat uit de goot van de grasmaaier vliegt, geen gras dat aan de wielen blijft plakken, geen rouwduiven in de omgeving, of zelfs maar een grasmaaier achterlaten."“Dit is eigenlijk het minimum voor een bevredigende maaiervaring.”Járnsíða schreef: "Als tuinman word ik erg verdrietig van dit spel."
De game heeft ook veel positieve recensies.Het wordt momenteel beoordeeld als “overwegend positief”, maar het is duidelijk dat mensen veel verschillende verwachtingen hebben met jarenlange praktijkervaring.Net zoals die persoon denkt dat gras niet harder wordt in de regen.Maaien (u kunt de weeroptie wijzigen via het instellingenmenu).
In de meeste gevallen hoop ik alleen maar dat het spel het vervelende gevoel van een uur lang concentreren kan wegnemen, zodat je eindelijk terug kunt kijken naar het gazon dat je zojuist hebt gemaaid, kunt genieten van de frisse geur ervan, hoe netjes het eruit ziet en wat het wordt in jou zichtbaar. Hoe zacht het voelt tussen de huid.voet.De superspecifieke Sims hebben nu een momentje.De American Truck Simulator werd ooit als een gek beschouwd.Het is nu een model.Microsoft Flight Simulator is een van de beste games van vorig jaar.First House Flipper nam Twitch over.De meest recente is Power Washing Simulator.Momenteel voelt de maaisimulator ongepast.
In plaats van de zorg, het geduld en de precisie te simuleren van het gebruik van omvangrijke apparatuur om miljoenen slanke groene plekken zorgvuldig te trimmen, koos Skyhook ervoor om zich te concentreren op economische prikkels die het kunstenaarschap bevorderen.U zult er elke keer weer aan worden herinnerd dat dit geen prettig tijdverdrijf is, maar een werk dat tot handelswaar kan worden gemaakt, en tenzij u het voltooit zoals de markt dat vereist, zult u failliet gaan en een economische ineenstorting tegemoet zien.Ik denk dat ik terug ga naar het wieden van mijn Animal Crossing Island.
Misschien begrijp ik het gewoon niet, maar ik denk dat het spelen van een saai spel dat zich richt op mijn minst favoriete klusjes uit mijn kindertijd absoluut geen aantrekkingskracht heeft.

Posttijd: 19 augustus 2021